Aprilia SL1000 Falco, Rejestracja: 2004, Przebieg: 37tys mil MOT: Luty 2013,
Motocykl zakupiony w Grudniu 2008 (13k mil), jestem jego trzecim posiadaczem. Uzywany zgodnie z przeznaczeniem do turystyki po UK i Europie, serwisowany co 4-5tys mil (olej/swiece/filtry). Clipony przelozone ponad polke dla poprawy komfortu (mozna zmienic w kilka minut).
Dobre strony Zawory oraz pelen serwis Aprilia Performance (przy 30tys), Uklad hamulcowy wyczyszczony, zalozone tarcze Blackshaddow i klocki Brembo HH w zeszlym roku. Zawieszenie wyslane do serwisu Rev’s Racing, wstawiono nowe sprezyny i zawory (przod i tyl), nowy olej i uszczelniacze (35tys), motocykl przeszedl MOT w zeszlym tygodniu bez problemow.
Dodatki i modyfikacje: - Poprawiony uklad ladowania akku, - Przekaznik rozrusznika Yamaha, - Przewody w oplocie: hamulce i sprzeglo, - Tarcze hamulcowe, - HID, - Wysprzeglik MPL, - Stojak USA, - Podgrzewane manetki, - Amortyzator Ohlins, - Wydechy Blueflame, - Szybka DB, - Nasadka na siedzenie pasazera (+ siedzenie i uchwyt), - Filtr powietrza K&N, - Eprom Gabro, - Gmole R&G, - Inforad, - Przedluzka blotnika,
Nie tak dobre… W Sierpniu 2010 motocykl zostal przewrocony na parkingu, motocykl upadl na kraweznik i pekla boczna owiewka i chlodnica. Motocykl zostal naprawiony przez ubezpieczalnie. Nie posiada kategorii ani histori wypadkow. Od tamtego czasu przejechalem ok 10tys mil bez zadnych problemow. Tax konczy sie w Marcu i moto prawdopodobnie pojdzie na sorn.
Cena: 2600
|